نحوه ست کردن کیف وکفش


راهنمای ست کردن کیف و کفش

جهت ست کردن کیف و کفش توجه به چند نکته می تواند کمک کند تا کیف و کفش شما جلوه بهتری داشته باشد که به شرح زیر می باشد .

فصل ها را به دودسته تقسیم می کنیم :

دسته اول : بهار و تابستان

دسته دوم : پاییز و زمستان

برای دسته اول ، شما می توانید از رنگ ها شاد و پرانرژی و روشن استفاده کنید. این انتخاب باعث می شود ، حس خنکی را به بقیه القا نمایید . بهترین انتخاب می تواند  کیف و کفش رنگی با زمینه رنگ های شاد و پاستیلی  باشد .

 

برای دسته دوم ، بهتر است از رنگ ها تیره و پررنگ استفاده شود مانند قهوه ای ، طلایی ، مشکی ، خاکستری ، قرمزو زرشکی که بتواند القا کننده گرما باشد .

  

درقسمت بعدی چند نکته دیگر برای ست کردن بیان می کنیم :

نکته اول ، همیشه سعی کنید کیف  و کفشی را انتخاب نمایید که همرنگ با لباس ها تن شما نباشد زیرا باعث می شود کیف و کفش شما جلوه و نمای خود را ازدست بدهد لذا از رنگ ها متضاد و یا مکمل استفاده نمایید .

اگر می خواید کیف و کفش طرح دار استفاده نمایید حتما به این نکته توجه نمایید که بهتر است یکی طرح دار و دیگری ساده باشد زیرا چنانچه هردوی انها طرح داشته باشد اعضا دیگر لباس نمی توانند خودشان را نشان دهند .

 

درمورد کیف و کفش براق بهتر است کیف براق باشد ولی کفش همرنگ آن ولی مات انتخاب شود.

چنانچه تمایل دارید کیف و کفش همرنگ استفاده نمایید بهتر است جنس کیف و کفش با هم فرق کند تا بهتر جلوه نماید .مثلا کیف چرم قهوه ای به همراه کفش جیر قهوه ای .

 

و در نهایت کیف وکفش پلنگی که همیشه می تواند ترند و محبوب باشد . رنگ کیف وکفش در این طرح می بایست همرنگ باشد ولی طرح پلنگی آن می تواند متفاوت باشد . به همراه این طرح می توان از رنگ ها  مشکی و قرمز نیز استفاده کرد .

 

تیم خرید از ترکیه امیدواراست با بیان این نکات کمک کوچکی درنحوه انتخاب کیف و کفش به شما دوستان عزیز کرده باشد .

با سپاس فراوان .

تاریخ: ۱۳۹۹/۳/۶
logo-samandehi
×