بروزرسانی بخش ارسال


سلام به شما همراهان عزیز خرید از ترکیه
در جهت کم کردن هزینه های پیک و پست، بروزرسانی جدیدی در نحوه ارسال کالا در ایران صورت گرفته است.
تیم خرید از ترکیه با مشارکت تیم الو پیک در تهران و پست پیشتاز دولتی، ارسال های داخل ایران را انجام می دهد.
پس از دریافت بار در تهران، همکاران بخش ارسال کلیه سفارشات را تفکیک و برای شما مشتریان عزیز مبلغ باربری را از طریق پیامک و ایمیل، اعلام می کنند. شما پس از ورود به صفحه کاربری و مشاهده سفارش مورد نظر، در ابتدا آدرس محل تحویل را تایید و یا ویرایش کرده و سپس مبلغ باربری را پرداخت کنید. پس از این مرحله در سفارش شما، روز و بازه زمانی ارسال انبوه قابل مشاهده می شود که باید حتما آن را فعال کنید تا سفارش شما در وضعیت " آماده تحویل " قرار بگیرد.
در روز مشخص همه سفارشات توسط تیم الو پیک و پست پیشتاز دولتی، جمع آوری و ارسال می شود.
توجه داشته باشید چنانچه در روز و ساعت مشخص امکان دریافت کالا را ندارید حتما از طریق تیکت همکاران ما را مطلع نمایید.
در صورتی که تمایل دارید سفارش شما در روز یا ساعتی غیر از زمان مشخص شده به دستتان برسد، پرداخت هزینه پیک در تهران و پیک ارسال به دفتر پست پیشتاز، به عهده شما خواهد بود و فقط هزینه بسته بندی در سفارش شما لحاظ می شود.
در صورتی که در زمان مشخص در محل دریافت سفارش (آدرس مورد تایید تان) حضور نداشته باشید و یا شماره تماس تان در دسترس نباشد و به هر علتی نتوانید سفارش را دریافت کنید، از طریق شماره مرسوله ( که در صفحه داشبورد حسابتان قابل مشاهده است ) می توانید از الو پیک و یا پست پیشتاز دولتی، سفارش را پیگری نمایید. توجه داشته باشید هزینه ارسال مجدد سفارش به عهده مشتری می باشد.
همه تلاش ما در تیم خرید از ترکیه این است که بتوانیم با کاهش هزینه ها و برنامه ریزی منظم و سیستمی در همه مراحل، تجربه همراهی دلپذیری را در کنارتان داشته باشیم.
تاریخ: ۱۴۰۲/۵/۹
logo-samandehi
×