راهنمایی ارسال سفارش به شهرستان ها


همراهان عزیز تیم خرید از ترکیه

هزینه ارسال با پست خصوصی پس از تحویل سفارش به گیرنده دریافت میشود ( روش پس کرایه ) و تیم خرید از ترکیه در زمان اعلام باربری (از ترکیه تا تهران) فقط هزینه بسته بندی کالا ( مبلغ 180000 ریال) دریافت میکند و پرداخت هزینه پست خصوصی با مشتری خواهد بود.
توجه داشته باشید چنانچه پستی را انتخاب نمایید که احتیاج باشد همکاران ما سفارش را به دفتر آن شرکت تحویل دهند، هزینه ارسال بسته به دفتر پستی، به عهده مشتری خواهد بود.
تحویل سفارشات به شهرستان ها به روش پست خصوصی بین 2 تا 7 روز کاری (و یا بیشتر) به طول می انجامد و شما میتوانید با کد رهگیری که در سفارش شما ثبت شده است، مرسوله را پیگیری نمایید.
عزیزان توجه داشته باشید قبل از انتخاب پست های خصوصی از امنیت آن شرکت مطمعن شوید و قوانین و مقررات و تعرفه های ارسال مربوط به آن را مطالعه نمایید و نیز از سقف بیمه مرسوله و قوانین جبران خسارت ( که در وب سایت شرکت های پستی معتبر قرار دارد) اطلاعات لازم را کسب کنید.
بدیهیست از زمان تحویل بسته به پست (هر نوع پستی اعم از خصوصی و یا ملی ) سفارش شما در داشبورد حسابتان، از " وضعیت آماده تحویل کالا " به حالت " تحویل داده شد " تغییر میکند و مسئولیت بسته به عهده شرکت پستی میباشد و پیگیری سفارش از سمت مشتری صورت می پذیرد، لیکن در صورت بروز هر نوع اتفاق ما در کنار شما هستیم و همه تلاشمان را برای رفع مسئله انجام میدهیم.
با سپاس از همراهی همیشگی شما عزیزان
تاریخ: ۱۴۰۲/۷/۱۱
logo-samandehi
×